115-års jubileumskonsert!

I år fyller korpset 115 år, og vi ønsker å invitere til Jubileumskonsert lørdag 11.november.
I god tradisjon har korpset brukt ulike artister i sine arrangementer, og denne gangen gleder vi oss til å ha med oss Grålum Vokalis.
Grålum Vokalis er et kor vi har hatt gleden av å samarbeide med i flere år under vår faste julekonsert.
I tillegg til å alltid å ha sanggleden i fokus, leverer de alltid musikk i ulik sjanger av høy kvalitet.
Det vil bli presentert musikk i fra filmens verden, og alt ligger til rette for en musikalsk opplevelse og god stemning!
Konserten dirigeres av vår faste dirigent Geir Holm, fra Sarpsborg og ansatt i Det Norske Blåseenseble.
Kveldens konferansier vil være Rune Halvorsen, en Greåkergutt og paukist i KORK.

11 nov 2023
Expired!